fredag 14 december 2012

Lusse Lusse Lucy

 
 
Min finaste vän var här och hälsade på i förgår, så roligt att träffa henne! Har alltid lika kul ihop. Våran sjuka och helt galna humor, ja min finaste tjej kompis, jag har inte glömt dej sigge och din så kallade "utökade" hjärna..hehe

Du är min finaste manliga vän. Fick ett fint ljusrosa fodral till min iphone av Eva. Så glad jag blev! har pratat i veckor om att köpa ett men har inte haft pengar till det.

Har stylat Eva en aning så jag lägger ut en bild på resultatet.









Igår var jag och Sigge i Ljungdala kyrkan och såg på Lucia. Magiskt!

Jag har alltid älskat Lucia och då kan jag sakna skolan där vi hade gigantiska Lucia tåg. När jag var 16år och gick om 9an ville de ha mej som Lucia (var blond då) men jag vågade inte. Dessutom tycker jag inte att Lucia måste ha blont hår.

När jag vaknade i morse, en timme efter Lucian redan gått på tv tittade jag lite på svtplay. Där var kommentarer och kommentarer...

Lucia ska vara nordisk... skandal... Bla bla bla

Tittade lite till på play och såg att tjejen som var Lucia var färgad. Det spelar väll ingen roll! Om man är vit svart mittemellan röd eller gul, eller vissa människor verkar tycka det.

Lucia tjejen var vacker! Ush fy och blä säger jag till er som ger en söt tonårs Lucia dessa kommentarer.

Min metamina funkar verkligen! Jag börjar kunna hålla koncentrationen.

Från att ha gått från ADHD medicin nr 1 Concerta till medicin nr 2 Ritalin som jag nu på slutet hade 12 st 40mg kapslar om dan till denna lilla dos metamina. Det känns nästan för bra för att vara sant. Det enda jag saknar är attkunna lägga mej ner i sängen med en filt och läsa en bra bok, men har höjning imorgon, mirakel kanske händer...?

Ja på tal om Lucia igen, här togs lite annorlunda Lucia bilder. Jag vet att jag är galen men vet ni... en del av min galenskap vill jag inte missta!




                                              Och dessutom föddes vi faktiskt nakna=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar