lördag 22 december 2012

Julafirande med farsan

 
Idag är jag hos pappa i Osby och hälsar på. Vi firar "vår" jul här idag eftersom jag firar Julafton med Sigge.

Pappa har fått julklappar, ljusblå mössan och halsduken jag har virkat. Det har tagit tid men har samtigt varit jätteroligt, och roligast är det när personen man gjort det till lyser upp över presenten eller presenterna.

Ja jag har verkligen virkat och virkat det senaste halvåret! Mössor halsdukar, grytlappar...

Den rödvit-gråa ska mamma få, hon läser inte min blogg så jag avslöjar inga hemligheter här.
 

Mitt rosa löshår kom igår... SÅ ROSA! Älska!

Har aldrig satt i sådant själv någongång, var lite svårt i början och en hel del av mitt eget svarta hår bildade slingor i det rosa. Men som dom säger övning ger färdighet. Jag ska ha det på nyår, det är löshår med clips så det är bra att man kan vara den som syns och tvärtom om man känner för det.




Det var längesen jag var hos pappa. Men det känns bra idag och det är riktigt roligt att vara här!

Vi ska titta på julfilmer, Bad Santa är ett måste... Äta massor av godis revben och rökt rådjurs lår, och så har jag gjort en stor bytta med risallamalta... inte så nyttigt men vem orkar tänka på kalorier vid Jul.

Pappa sa att han skämdes för att han inte hade nån julklapp till mej. Men jag sa; Jag har fått min laptop som jag använder varje dag, varenda sims 3 expansion och till och med en ny xperia ray när jag slog i sönder min xperia neo vid en psykos attack... jag har en iphone nu, men han har gett mej allt detta, aldrig stött bort mej hur sjuk drogad eller nedsupen jag har varit.

 
Älskar dej pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar