fredag 30 november 2012

Jävla bajs Halloween

Halloween fest! Yes tänker jag. Äntligen en anledning till att använda den romerska klänningen och vampyrtänderna. Syrran en (Jackie) Sparrow, cool som fan och med en vass tunga!

Började dricka vin på festen, festen bestod mest av människor med tråkig humor och det hetaste samtalämnet var ju såklart det nya rollspelet. Dö tid... vin.. vin... en snapps, sen en till.

Mr D kan vi kalla en person på festen, Mr D råkar vara mitt ex, och som vanligt när han är full är han som ett plåster. Jag avisar honom eftersom jag inte vill vara hans "knulldocka", eller tjej nr 2, när han inte får vad han helst vill ha. Fick en psykos blackout. Jag var inte full. När jag väl var hemma förstod jag inte hur jag kunnat gått genom stan en lördag natt ensam, eftersom jag vanligt vis inte ens vågar att gå ut och röka en cigg utanför min lägenhet.

Mr D stövlar in på gården.. full och dum i huvet...

Vill prata med dej säger han. Jag ville bara in till sängen, inte prata med denna patetiska fulla människa. Mr D börjar; Ähh Lucy vad tycker du om mej?

Jag; Tycker? Jag tycker om dej som god vän.

Mr D; Ahh.. för jag vill att du ska veta att om du äh typ vill ligga med Sigge så är det oki, för jag älskar inte dej.

Bidrottning (Jag) blir arg som ett bi!!!!

Sigge och jag är bara vänner! En riktig vän, inte en son vän som dej, säger jag til Mr D

Jag; Har jag gett dej minsta vink om att jag vill ligga med dej, kyssa dej, eller att jag skulle vilja vara din flickvän, jag har aldrig älskat dej! inte nu inte sen och aldrig, var det detta du ville prata om frågar jag, vi har ju haft den här diskusionen varända gång vi har festat, och så ska du berätta detta om och om igen när du är på fyllan... och du säger mellan raderna att jag är nr 2.

Mr D säger; Åhh!! sen lägger händerna över ögonen drar en djupt andetag och säger med sin (Tyck synd om mej) röst förlåt.

Biet är ännu argare nu!

Tyck inte synd om dej själv för fan skriker jag. Ytterligare patetiska utalanden från Mr D...

Hur slutade detta? En hammare ett spik, ett hål i väggen.

Skit i Halloween nu är det snart jul!

Några bilder från Halloween festen, om man nu kan kalla det för fest...
 Come closer, I dont bite...



 
 
 
Bilderna nedan är tagna i sommras av Sigge
Det va fan så mö roligare än den där Halloween festen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar